Jag hatar spindlar!

Hemska jävla kryp!
Fy fan!

Jo, jag får svära för spindlar är tamefan bland det äckligaste djuret på jorden!

Jag satt å skulle stänga av datorn, å ser något röra sig i ögonvrån, en spindel!!!
Skrek till å sprang ut i köket å hämtade en glasbruk som jag precis tömt på rödbetor, i den ligger spindeln nu, troligtvis död, på balkongen.
Jonas får ta bort den imorgon, är stolt över att jag ens fick i den i burken!!

Den var ca 2 cm från en benspets till en annan, så de var ingen liten minispindel.( ja jag vet att det finns betydligt större också)
Mörkbrun/grå/svart med typ fyrkantigt mönster på ryggen, blääää!

Å hur ska jag kunna sova nu då? Hur fan tänkte spindeln när den gick där precis nu. Uscha! Kommer säkert drömma spindelmardrömmar nu:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0