Just an ordinary sunday!

Idag var planen egentligen att mysa med Emma, men de planerna ställdes tyvärr in igår :/
Men vi ska ju ses imorgon istället! Jag Emma och Katja ska lyxa på en god sallad hela kvällen :)
Så idag blir det en sån där slapp dag.

Tänkte glo en rulle snart, ska ge Project X ett försök, som jag läste om i Sandoras blogg nyligen!
Jag är ju galen i ungdomsfilmer (även om jag är typ vuxen?!), så denna är värd ett försök!

Sedan ska jag faktiskt ge mig på den där rensningen hemma som jag planerat så länge. Men eftersom jag är en såndär typ som tröttnar på att fixa å dona med en sak rätt fort, så kan jag plocka på lite olika ställen lite då och då. Så det ska jag försöka med typ hela dagen, för håller man bara på i en timme kommer man ju typ ingen vart?
Dessutom blir det tvättstugan ikväll, suck! Men det får gå... handla skulle jag med göra? Men det är jag inte sugen på alls, så får se hur det blir med den saken....

Jonas kommer ju hem ikväll med, tänk att jag legat och gosat med hans kudde för å kunna somna, patetiskt?
Äh jag älskar den killen!

Tjopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0