Lördag

Har spenderat nästan hela eftermiddag/kvällen hemma hos finaste vännen Alexandra och hennes dotter Melissa, supermysigt! Senare på kvällen kom hennes kille Niklas dit med hans son Robin.
Massa skitsnack och god mat har det blivit.
Jag lyckades dessutom få i alla fall en busunge att somna, ingen enkel match med dom två små tillsammans vill jag lova. De är trots allt tre år båda två^^

I alla fall...
Nu är jag väl påväg att lägga mig efter att ha myst i soffan en sväng, dock inte trött... Vilket jag borde vara med tanke på att man vaknade vid halv åtta i morse.

Har tagit lite mupp bilder och gjort manikyr ikväll. Dock så blev de lite fail för jag alltid lyckas sabba lacket innan det hunnit torka.
Dessutom har jag konstaterat att jag saknar mitt långa fina(dock var det slitet) hår!!! Vill ha tillbaka det!

Natti!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0