MM Lash

Nu har jag bäddat ned mig, sjukt trött!
Och nej, jag kollar inte på fotbollen, orkar inte och haft andra roligheter för mig som ni vet!

Nu har jag i alla fall gett mig in på något som jag inte brukar, fallit för reklam!
Det snackas ju väldigt mycket om ögonfransserum nu för tiden, vem vill inte ha långa vackra ögonfransar liksom?
Så jag har köpt ett! Det kom i brevlådan idag.
MM Lash heter den produkt som jag valde, finns för många att välja emellan, så tog en som det fanns rabattkod på!

Det står att resultat kan märkas efter en vecka, men att man verkligen kan märka efter ca en månad, ja vi får väl sr?;) oavsätt så är det värt pengen att ha prövat det som alla snackar om!

Dessutom har ju jag glasögon, så ögonen är ju det man ser först!!! Och jag älskar alla redan mina ögon, så vi får se!
Ska se till att fixa före-bilder imorgon(tror jag)

Nu ska jag sova, men snart kommer väl killen hem å då lär jag ju vakna i vilket fall :/ fast en puss från honom är ju det bästa, så det är det värt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0