Produktiv!

Det har jag verkligen varit idag, galet!
Jag har sjukt mycket prylar, det måste jag allt erkänna....
Så att ta tag i saker som toalettskåp låter som en enkel utmaning, men i min värld är det ett jäkla jobb!
Sååååååå mycket saker, smycken, smink, hårsaker, hudprodukter.... osv osv...
Men nu har jag rensat mina två skåp och faktist fått orning på det.
Varje gång jag rensar slänger jag något, två soppåsar har jag nästan fått ihop idag... ja då kanske ni förstår?

Hittade massa smycken som jag faktiskt letat efter!

Har plockat å fixat lite överallt i hela lägenheten faktiskt, ska nog fortsätta om en stund igen.
Men just nu tar jag en paus och kollar på en dokumentär om identiska fyrlingar, shit vad jobbigt det måste va!

Strax börjat tvättiden också, och så va det det där med att handla mat.... jaja, det hinns väl med, klockan är ju bara fyra trots allt! :)

Undra när killen kommer hem? Jaja, det märks väl:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0