Shopping!

Precis hemkommen från en shoppingsugen på stans med bästa Alexandra och hennes dotter.

Målet var att hitta ett par skor till klänningen jag ska ha på bröllopet i sommar. Jag lyckades!
Dock hittade jag inga helsvarta som passade, men dessa blir nog sjukt bra till (så länge jag inte ser ut som en tant, klänningen är ju inget man brukar ha...).

Lär dock använda skorna innan dess (blir de utslitna får jag hitta nya), för de va sjuuukt sköna!

Hittade dessutom en söt topp till i sommar, min sommar garderob måste förnyas:/ har aldrig haft så sommriga kläder direkt, men de får det bli ändring på. Hoppas jag går ner lite till rätt snart bara, men det är tufft!

Dessutom!!!! En väska jag suktat efter ett tag, som jag ångrat tusen gånger om att jag inte köpt, den fanns idag!! Så jag tog den, så klart! När jag skulle betala, visade det sig att det var halva priset på den, amazing!!!!!! :)

Så nu är jag glad!
Laga mat å sen sova, e sjukt trätt redan...

 




Kommentarer
Postat av: Andrea

åh, jag älskar väskan! Så jäkla snygg!

Svar: Jag med, är helt nerkärad i den!
Nina



2012-06-12 @ 21:21:40
URL: http://andreahansson.se
Postat av: Kajsa

Snyyggt! =D



2012-06-12 @ 22:54:09
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0