Vad då, sova?

Blä, säger jag bara!

Det här med att ha en sambo som jobbar skift, suger!
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är inte kul.

Jag är astrött, totalt jävla utslagen och ändå kan jag inte sova!?

Har inte gjort något matnyttigt idag, än just lagat mat.
Varit på massage med såklart, min vardagslyx!
Men i alla fall.... Här ligger jag och i princip glor i taket, till vilken nytta? INGEN!

Snart kommer killen hem med, å då vaknar man ju i vilket fall, så varför somna nu, när jag ändå vaknar om sisådär en timme?
Kroppen har dock börjat vänja sig vid att någon kommer hem mitt i natten, så sover ju betydligt bättre nu än innan, men ändå.

Dock finns det ju inte något mysigare än en godnattpuss från honom, även om jag halvsover.
Får jag inte den känns det skumt, den har ju blivit en del av livet liksom.

Men åter till rubriken, det där med att sova ordentligt i minst åtta timmar, när hände det senast liksom?
Inte ens på helgerna får jag sova ut, vaknar alltid runt åtta någon gång, galet!

Men nä, ge det ännu ett försök i alla fall kanske?

Måste bara tillägga en oväsentlig sak, det är nått jäkla klökhuvud till granne som står å krossar glas ute på gården, just i detta sömnlösa nu! Fy fasen för sopsorterin! (just nu i alla fall)

Sov så gott ni nu!:) PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0