Den som väntar...

... På något gott väntar alltid så sjukt jävla mycket längre än man önskar!

Ligger i soffan och gör absolut inte något, väntar på att räkorna ska tina. Blir räkfrossa med snyggingen lite senare (lite för mycket senare), jag är redan döhungrig.

Jag har funderat på det här med blogg länge nu, har typ gett upp helt?! Ibland känner jag sånt sug för att blogga, ibland är jag bara så less. Visst är det skönt att skriva av sig, men vem fan bryr sig om innehållet? Humski... Blotta hela mitt liv som vissa gör? Ne de är inte min grej, men mina åsikter är dock sjukt intressanta, det borde alla tycka ;) Får ju som sagt alla möjliga kommentarer om hur fjortis och blond jag är lite då och då, tur för er annars hade ni ju haft de sjukt tråkigt om inte jag fanns! Så jag ska kanske ge det ett femtioelfte försök?;)

Gaaaah ge mig räkor nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0