En vanlig tisdag

Eller kanske inte....
Det har varit en sjukt intensiv dag idag!
Börjar dagen med att åka till Älmhult (Ikeas huvudstad) för ett möte, åker hem igen lite lagom trött i skallen.
Byter om fort som tusan och åker vidare på 50-års kalas hos en släkting, och nu sitter jag här. Resan hem från jobbet var dock så seg, ja ni ser ju på bilden nedan... Såg att de va kö vid jobbet (1 mil från platsen på bilden), tog en omväg och fick syn på detta...!
Mitt på motorvägen.
Det gick sakta även den vägen jag tog men det var ju inget att jämföra med hastigheten på motorvägen!

Nu ska jag i alla falla slöa och sen packa lite, om jag inte gör de imon...
Blir en tripp till Helsingfors över helgen, sjukt nice!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0