Energisk?

Är som ett litet barn på julafton, super sprallig och jätteglad! Mår verkligen bra idag (trodde jag skulle bli sjuk eftersom killen vart det), men nu mår vi bra båda två.
Var ett tag sedan jag verkligen va festsugen och på toppen humör, samt pigg på det, men idag ja då finns det inget som kan stoppa mig.
Ska snart börja fixa till mig, smink, hår, kläder, ja allt som behövs för att man ska bli en tia! Sen är det bara att vänta tills snyggingarna kommer hit, då blir det grillat och en jäkla massa alkohol.
whoopwhoop, men jag ska nog hjälpa till lite med städningen nu först, damma is my thing.

See yah!

(Kan ju nästan tro att det är jag och Alex på bilden, en blondin och en röhårig!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0