Solen skiner himlen är blå!

Filmen igår kväll va så sjukt kass, se inte den! Min kära sambos smak är inget å lita på...

Men sovit gott har jag gjort, är nog första helgdagen på ett halvår som jag ligger kvar å drar mig till mer än klockan åtta! Ska väl gå upp och städa lite här hemma snart...kanske?
Blir te å grilla och massa gott å dricka med finaste vännerna ikväll! Alexandra och Niklas, fantastiska människor!

Tänk att jag och Alex har hittat varsin kille som faktiskt funkar ihop, de trodde vi inte fanns på världskartan. Så sjukt kul har vi fyra ihop:)

Men neheni, nu ska jag upp och dricka kaffe:)

Bjuder på en bild på mig och bästisen, Alexandra <3

Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0