Helgen

Kör en sammanfattning av helgen.
 
Fredag: Killen åker hem för att på lördagen åka på kryssning, jag hoppas de har kul, har ju inte hört ett smack så.
För mig blev det en riktig tjejkväll istället, det behövdes!
Jag och Alex skulle bara ta ett glas på en pubb, men det slutade med att vi öste järnet på en nattklubb.
Äldst på stället, men vad gör det?

Lördag: Efter att ätit frukost med Alex och hon stuckit till jobbet så åkte jag och mamma till badhuset och simmade 1 km, riktigt skön bakissyssla faktiskt. Käkade lite gott och sen åkte vi runt och shoppade lite och hitta lite inredningsinspiration, mysig förmiddag med bästaste mamma helt enkelt =)

Vidare för att hämta Alex och hem för att äta lite pizza och färga hennes hår, det blev så himlans läckert! Jag är allt duktig på att färga hår jag, blev rött underhår samt under i luggen och resten svart, bildbevis kommer nästa helg!
 
Söndag: Idag tog jag sovmorgon, glott lite tv på morgonen och nu ska jag RENSA!
Började lite smått innan men nu åker musiken på högt i högtalarna sen är det bara att köra.
 
Helt klart en lyckad gräsänkahelg!
 
 
Bara för att jag är så himla snygg!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0