KÖPA LÄGENHET!

Hej alla underbara vänner och läsare.
Jag är så jävla(ursäkta ordet) lycklig just nu!
 
Jag kan inte riktigt hålla mig faktiskt, men vivann en budgivning idag!!!!!
Imorgon skriver vi kontrakt och i November flyttar vi in!
 
Jag trodde verkligen inte vi skulle få den när jag var och tittade på den i måndags, Jonas såg lägenheten idag och det sa klick även för honom.
Och vilken tur vi hade, vi fick den.
 
Det känns helt underbart det här, kan inte riktigt beskriva känslan och jag har väl knappt fattat att det faktiskt är sant.
Vi två, jag och min man ska ta det vuxna steget och köpa ett boende.
 
A, ni förstår kanske? det är lycka!
 
Ger er ett lite smakprov i form av planritning och bild på kök ut i hall och in i lillarummet.
 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0