Lördag

En liten kort uppdatering om dagen.
 
Just nu sitter jag och förbereder mig för kursen som börjar på måndag.
Det är väldigt mycket att tänka på när man ska plugga på distans, olika system, alla funktioner i dom, mail osv osv.
Ser fram emot detta, väldigt mycket faktiskt.
Så denna förmiddagen lägger jag ner på att förbereda mig inför skolan helt enkelt.
 
I eftermiddag ska vi ta bussen in till stan och bara strosa runt.
Det blir bland annat en visit i mammas och pappas båt, titta på crusing och träffa Alex och Melissa.
 
Vi får helt enkelt se hur dagen slutar, man vet aldrig med oss:)
 
Nu ska jag gräva ner mig i mina skolpapper och böcker igen!
 
(Bjuder på en gammal bild)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0