Nu och Då

Ja, ni alla vet ju säkerligen varför bloggen legat på is ett tag?
Egentligen omedvetet men ändå inte...
Det krävs rätt mycket tid och motivation för att man ska kunna skriva en bra blogg, inläggen ska ju inte trötta ut er!
Den tiden har jag inte riktigt haft på ett tag.
Ni vet ju att jag har börjat plugga, en kurs, stor och svår är den faktiskt. Det tar sin tid. Plus att jag har förberett denna resa, Norge. Sen att man har fullt upp utöver det underlättar ju inte direkt;) men skärpning Nina!

Som sagt.. Just nu sitter jag på en buss som ska ta mig till den fina staden Oslo. Andra gången jag åker hit för jobbet i år.
Jag ska möta upp kollegor från Älmhult och vi har en hel massa aktiviteter på schemat nu i två dagar. Ska bli kul, intressant och framförallt lärorikt!
Det är verkligen en förmån att få resa i jobbet, så jag ska ta vara på varenda sekund!
Nu ska jag jobba lite tänkte jag, om nu nätet till datorn vill funka!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0