Taggad

Det är konstigt egentligen...
Igår var jag jätte otagg på att festa idag, men nu ser jag bara fram emot det.
Brukar ha väldigt kul på jobbfesterna faktiskt, och nu är vi ett härligt gäng från jobbet som ska gå också.
Älskling och jag har nu en skinande fin (nästan perfekt) lägenhet, lite snacks är fixat och drinktillbehören är fixade.
Jag ska faktiskt bara dricka några drinkar idag, har kommit på att jag blir så trött av cider och vin.
Så nu blir det mojito och passoadrinkar för min del ikväll.
Nej jag ska inte bli redlös om det nu låter så, brukar göra mina drinkar rätt svaga, för det är så gott så man vill orka många :)
 
Förresten så va vi på bio igår, såg Snabba Cash 2.
Kan säga att det var en väldigt deprimerande film, samtidigt som den var väldigt bra och vääääldigt händelserik.
 
Nu ska jag börja våga mitt hår tänkte jag.
 
Bjuder på en bild från förra helgen i Hook, på mig och världens bästa mamma <3

 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Snäll du är gumman:-)



2012-09-17 @ 12:08:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0